
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ
Του Γεωργίου Β. Κασσαβέτη
Επισμηναγού (Ι) ε.α. - τ. Κυβερνήτου Ο.Α.
Συμπληρώθηκαν ήδη 45χρόνια από την εισβολή και την κατοχή του 38% του Κυπριακού εδάφους από τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις κι ακόμη δεν έχομε πληροφορηθεί – κι απ’ ότι φαίνεται δεν πρόκειται να πληροφορηθούμε ποτέ – ποιοι ευθύνονται για τα τραγικά αυτά γεγονότα.
Επί χρόνια ακούμε τα ίδια και τα ίδια, ότι δηλαδή για όλα φταίει ο δικτάτορας Ταξίαρχος Δημήτριος Ιωαννίδης. Να συμφωνήσουμε ότι εκείνος έδωσε την αφορμή, με το πραξικόπημα εναντίον του Μακαρίου.
Όμως όλοι οι υπόλοιποι είναι αθώοι; Αθώος ο Μακάριος με την αρχομανία του, τις ερωτοτροπίες του με τη Σοβιετική Ένωση, τον εφοδιασμό της Κυπριακής Εθνοφρουράς με τα Ρωσικά καλάσνικοφ και την εκδίωξη των Ελλήνων Αξιωματικών της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΥΠΡΟΥ( ΕΛΔΥΚ) από την Κύπρο;
Το Δ.Σ της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ
,συγχαίρει
τον ΛΕΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, Αντιστ\γο ΕΛ.ΑΣ ε.α ,τ.Αρχηγό ΕΛ.ΑΣ
.για την ανάληψη καθηκόντων Υφυπουργού, του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη,για θέματα αντεγκληματικής Πολιτικής και Σωφρονιστικού Συστήματος
και του εύχεται κάθε επιτυχία.
Η Ενωσή μας ,θα είναι αρωγός στο δύσκολο έργο του ,όπου και όταν της ζητηθεί.
θΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ εκφράζει και η διαχείρηση του site.
Στην φώτο ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ , παρών σε όλες τις εκδηλώσεις της Ενωσης,όταν ήταν Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ,, σε εκδήλωση της Ενώσεώς μας με τον Υποστρ ΕΛΑΣ Γαλιάτσο,και με τους τότε Πρόεδρο Ευθυμιόπουλο Κ. Αντιπρόεδρο Διαμάντη Θ.
ΕΞ’ ΟΝΥΧΟΣ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ
Του Γεωργίου Κασσαβέτη
Επισμηναγού (Ι) ε.α. – τ. Κυβερνήτου Ο.Α.
Εξ’ όνυχος αναγνωρίζεις τον λέοντα, έλεγαν οι πρόγονοί μας. Κατ’ αντιστοιχία εκ του Συντάγματός της μπορεί να αναγνωρίσει κανείς το δημοκρατικό και κοινωνικό επίπεδο κάθε χώρας. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, όλα τα Συντάγματα, από το πρώτο του 1843, μέχρι το τελευταίο του 1975, είναι προσωποπαγή, που σημαίνει ότι αυτοί που μετείχαν στην κατάρτισή τους πρόσθεταν και τη φωτογραφία τους. Η πιο κραυγαλέα φωτογραφική διάταξη του Συντάγματος του 1975 είναι η της παρ.2 του άρθρου 88, η οποία προβλέπει ότι «Οι αποδοχές των δικαστικών λειτουργών είναι ανάλογες με το λειτούργημά τους».
ΤΑΚΤΙΚΗ Γ.Σ. ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ
- Την Κυριακή 3/3 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο της ΓΑΔΑ η ετήσια Γενική Συνέλευση της Ενώσεώς μας, κατά την οποία:
α) Παρουσιάσθηκε από τον πρόεδρο η Έκθεση των Πεπραγμένων του Δ.Σ. κατά το παρελθόν έτος, στην οποία, πέραν της αναφοράς των δραστηριοτήτων της Ένωσης, έγινε ενημέρωση για τα συνταξιοδοτικά μας θέματα, τις εξελίξεις στα θέματα του Κλάδου Υγείας και τη νέα μας σύμβαση με το Νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν. Επίσης, έγινε αναφορά στις λειτουργίες της Ένωσης, μεταξύ των οποίων είναι η αξιοποίηση της ηλεκτρονικής τεχνολογίας με τη λειτουργία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστοσελίδας και συστήματος αποστολής μηνυμάτων (SMS), καθώς και στις εγγραφές νέων μελών στην Ένωση και στα μέλη της που αποδήμησαν.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Του Γεωργίου Κασσαβέτη
Επισμηναγού(Ι) ε.α. - τ. Κυβερνήτου Ο.Α.
Στην ΑΥΓΗ, την επίσημη εφημερίδα του κυβερνώντος κόμματος, της 30.1.2019 δημοσιεύτηκε άρθρο της κ. Χρύσας Βαϊνανίδη, στο οποίο διαβάσαμε τα εξής. « Σε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) παραπέμπεται δασκάλα της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου στη Δυτική Θεσσαλονίκη, η οποία την περασμένη Πέμπτη(24.1.19) μοίρασε φυλλάδια με εθνικιστικό και διχαστικό περιεχόμενο στους μαθητές της, αναφορικά με τη συμφωνία των Πρεσπών. Με ένα κείμενο που βρίθει ανακριβειών και ψευδών πληροφοριών, η δασκάλα επιχείρησε να σπείρει το δηλητήριο της μισαλλοδοξίας και του μίσους στους μικρούς μαθητές».
Σε ρόλο εισαγγελέως ο κομματικός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας έσπευσε να πάρει το κεφάλι της άτυχης δασκάλας, δηλώνοντας στην κομματική εφημερίδα τα εξής. « Αυτή η ενέργεια ήταν απαράδεκτη. Δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να μοιράζει φυλλάδια σε μαθητές με τις προσωπικές του απόψεις και να καλλιεργεί συνθήκες μισαλλοδοξίας. Η πειθαρχική διαδικασία θα προχωρήσει κανονικά, προκειμένου να διερευνηθεί το περιστατικό. Πρέπει να διερευνηθεί επίσης, αν τα φυλλάδια αυτά έχουν μοιραστεί και σε άλλους μαθητές». Κατά την άποψη του εκπαιδευτικού αυτού εγκεφάλου « ο εκπαιδευτικός οφείλει να είναι αποστασιοποιημένος από την πολιτική συγκυρία, να μη δημιουργεί συνθήκες μισαλλοδοξίας, οργής και θυμού στους μαθητές του, αλλά να δημιουργεί στην τάξη συνθήκες γόνιμης και κριτικής σκέψης, να καλλιεργεί τις πανανθρώπινες αξίες της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής και να μην δηλητηριάζει τις ψυχές των παιδιών με καταστροφολογίες».